sobota, 22 czerwca 2013

Czerwcowy Glossybox w UK :)

Hejka! Co tam słychać ? u mnie całkiem spoko albo nawet super spoko Wakacje już są tu w Irlandi , bye bye school , witaj Szkoło we Wrzesniu bo zdecydowałam zostać i zrobić A-Level czyli odpowiednik polskiej Matury . Hurrraaa ! W Irlandi Północnej i Angli jest coś takiego że masz prawo wybrać tylko 3 przedmioty które chcesz się uczyć i tylko się Ich uczysz i COPE czyli wychowanie w rodzinie czy coś takiego. Ja wybrałam Business Studies czyli Ekonomię , Religion czyli Religię i Health and Social Care czyli pomoc społeczna :)  Dobra ale dość o szkole bo nie o tym post a o Glossyboxie!
  W tym miesiącu dość pózno bo dostałam Glossyboxa w piątek ! Każdego miesiąca w glossybox jest inny motyw w tym jest to : Summer Looks : czyli wygląd na wakacje . Bardzo się ucieszylam ale pudełko nie było jakie się spodziewałam. Jak za £10 to az takie super nie bylo...

Co dostalam ?

















































































Pudełeczko od skali 1 do 10 .... daje 8/10.

Ps : Przepraszam ze mnię tak długo niebyło ale miałam egzaminy więc się uczyłam ale od teraz się to zmieni.
papa :* buziaczki z deszczowej Irlandi..:) :*

                                                                          sparklyyy xox

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz